http://www.bizinthai.com/

Board Game Maker Best Practices

Board Game Maker Best Practices

  Board Game Maker Best Practices ... 4 items base on true experiences  

.

1. Small but Professional :             a.     Set standard for all activities such as order acceptation,  lead time, delivery,                                                                           payment term, documentation, and etc.

                                                   b.    Standardize an accepted and rejected limitation.

                                                   c.     Hiring only professional one. If can’t find, do it yourself  or not do it

                                                   d.     Select only professional and fair partner and/or supplier. 

 

 

2. Flexible                      :              a.    Game details able to change as customer needs or objective.

                                                    b.    Activity Time / Lead time able to adjust following customer need.

                                                    c.    Optimize the step of works and/ or standard.

                                                    d.    Contact available 24 hours and 3 channels of contact. 

 

3. No depth                    :              a.     Select only the right thing to invest.

                                                    b.     Pay more than the supplier or partner expectation.

                                                    c.      Whatever investment, it must less than net income.

                                                    d.     No loan or buying with longer than 1 month credit term. 

 

4. Broadcast                   :              a.     Apply for some of award every year; at least once time a year.

                                                    b.     Open for all interview and all channel of free advertising.

                                                    c.     Create Social activities.

 

                                                       Case study will coming soon ... write by BIT team 


ชื่อผู้ตอบ:


  • การอบรม มีขึ้นเพื่อนำความรู้ไปใช้ หรือ ประยุกต์ใช้กับงานปัจจุบันขององค์กร ดังนั้น การอบรมจะได้ประโยชน์สูงสุด..เมื่อ... 1. ผู้เข้าอบรม ตรงกลุ่มเป้าหมาย และ อยู่ในระดับงานเดียวกัน...

  • ทำไม..? คุณจะต้องจัดการอบรม แบบแยกพนักงานระดับต่างๆออกจากกันละ ในเมื่อการจัดรวมกัน ทั้งถูกและออกจะง่าย?? นั้นก็เพราะ.. ถูกและง่าย ไม่ได้หมายความว่าจะดีเสมอไป คุณจะจัดอบรมทำไมถ้าไม...

  • ทำไมจัดอบรมแล้วไม่ค่อยได้ผลล่ะ ??? เพราะการจัดอบรมที่ขาดการวางแผนอย่างจริงจัง อย่างถูกทิศถูกทาง ทำให้การอบรมไม่ได้ผล ทำยังไงถึงจะวางแผนอบรมอย่างไรจึงได้ผลล่ะ??? ขั้นตอนง่ายๆ 3 ข...

  • พนักงานใหม่ เพื่อช่วยงาน หรือ เป็นภาระ Defect งานมีตำหนิ ... ตัวอย่างหนึ่ง ที่พบเจอ ในเกือบทุกองค์กร คือการรับพนักงงานใหม่ ................

  • ลำพังเป็นมนุษย์เงินเดือนทำงานอาทิตย์ละกว่า 40 ชั่วโมง ก็เครียดจะแย่ ถ้ายังต้องหมกมุ่นกับความขัดแย้งกับคนอื่นๆ ชนิดที่บางรายหนักหนาถึงขั้นประกาศความเป็นศัตรูต่อกันนี่เห็นทีคงไม่...

  • ลักษณะของการฝึกอบรมในองค์กร การจัดฝึกอบรมในองค์กรนั้นอาจมีทั้งรูปแบบที่เป็นทางการและไม่เป็นทางการ บางครั้งอาจไม่ต้องมีขั้นตอนอะไรมาก ไม่จำเป็นต้องใช้สถานที่ในการจัด หรือไม่ต้องมีพิ...
Visitors: 73,393
Icons made by Freepik from www.flaticon.com